Followers

Friday, February 13, 2009

ND#4 - Suri Rumah??

Yay! Walau bangun sedikit lambat pagi tadi, saya sempat buat nasi goreng untuk breakfast~! o(^▽^)o Instant! Tapi sedaps! べーっだ! Hari ini ialah hari grocery shopping. Seperti yang telah dinyatakan semalam, bonda telah memboikot Tesco dan Carrefour. Oleh itu, terpaksa cari Giant atau Mydin. Tapi, saya tak tahu kat mana nak cari kedua-dua pasaraya itu. シラー So, I called uncle Kahar to drive me for the day. First, to Al-Rajhi Bank at Desa Sri Hartamas. Its been half a year since I last withdraw my money. As I expected, my account is dormant, which means I can't withdraw any. Have to renew it anyway. Pergi kaunter, bagi IC dan segala macam, dan tunggu. Tiba-tiba orang kaunter tu tanya, "Dah lama tak keluar duit?" Saya: "Lama jugak, dalam 6 bulan" "Suri Rumah ye.." Saya:........ (=`(∞)´=)...........!! #Adakah ramai suri rumah di Malaysia ini yang lama dah tak keluarkan duit kat bank? Dapat terus dari bapaknya mungkin. Sudah tak perlu ke bank lagi.. きゃっ #Sungguh terasa dgn perkataan itu. Mungkin kerana saya melakukan kerja-kerja suri rumah akhir2 ini. >_<"

4 comments:

Mardhiah S said...

org duit berkepuk pakai Al-Rajhi

nu-hja said...

wah ~ adakah kak nadiah skrg di msia :)
xpe, kak nadiah, at least byk suri rumah yg muda.. :P
sy hari tu ada yg panggil "kak" pdhal org salesman tu dh berjanggut.
huhu, lg terasa "aduh" ! huhu.

Simon Malik said...

hahahaha!!!! tabik la kat mak cik kaunter! hanya 4 hari nadia buat kerja² suri rumah, ia sudah menampakkan kesan^^

hehe.. dah kata dah.. =)

Merissa K. said...

wahahahhahahahahahhahaha.

thats just absolutely hilarious k babe!!!! ahahahaah.

shit cant stop gelak. haha