Followers

Thursday, February 12, 2009

ND#3 - Hari yang terang lagi terik.

Hari ini Alhamdulillah, bangun awal untuk kejut semua yang lain ke sekolah. Tapi tak sempat nak sediakan sarapan.汗 Bagi makan pisang pun, semua dah merungut kenapa pisang besar sangat. (Saiz sama je.. mana la nak kenal, pisang berangan ke mimpi ke..苦笑バナナ) Semalam tak cuci baju. Bila kutip baju satu rumah tadi, ya ampun.. banyak sungguh! Sekarang tengah tunggu load yang ke-4 (mesin baju besar tuh・・・・). Nasib baiklah hari ni panas terik.晴れ Betul la rasa macam terbakar sekejap masa menyidai tadi. 。゚(T^T)゚。 Kemalangan!? Ha ah. Masa angkat bakul yang beratnya dalam 8 kilo kut, saya terpijak susu botol atas lantai...えー dan tersadung ke meja.. ひよざえもん びっくり痛い! dan menyebabkan stack pinggan mangguk yang baru saya cuci tadi jatuh berkecai di atas lantai.. 叫びガーンガーン叫び Dengan tak sengajanya hati ini berdetik, "Ah, senang. Tak payah dah pikir mana nak simpan.."ガーン ひよざえもん がーん

2 comments:

Simon Malik said...

i rasa u kasi diorg mkn pisang tanduk kot. pisang yg org selalu buat pisang goreng..

hoho.. ingtkan pecah apa la td. i think u gonna be a ibu mithali ^^

Niealex said...

eh.. pisang tanduk tu besar sangatlah.. tak mungkin! T-T"