Followers

Wednesday, November 12, 2008

BB Diary #2

Billy Boots. 2回目 "10 minutes.." "Baru 10 minutes..??" I don't know why.. this time the workout seems to be killing me. Penat tak terkata. Dah berpeluh2 dah. "Tak larat... dah.. dah.. esok la sambung pulak.. lapar betul dah ni.." Hahh?? Macam mana ni?! Baru 2nd time exercise dah nak give up dah?? "Well, I can't help it! Tak larat.." No way. Until all the 3 missions are not finished, don't ever dream on getting the ****. "Billy ni biar betul..mcm tipu je.. penat cam nak pengsan dah! macam mana yg org2 gemuk tu buat sampai kurus.. sugei na diorang.." "Ini bukan workout tuk kurus dah ni.. macam nak ajar martial arts tonggang tebalik dah ni. Muri da yo!" Ala, tak yah la sampai hageshi sangat mcm diorang tu. Depa buat setiap hari kut. Ni baru nak mula, tak biasa lagi badan tu. Buat sikit2 je dulu.. gerak slow2 je.. Kene la sabar sikit.. ato, 50分(minutes) da yo!! Gambare niea!! #Seb baik tak gaduh dgn inner self. haha.. I managed to finished the 1 hour workout. Tomorrow, rest. Lusa sambung balik. Yappa, gambaru shikanai.

2 comments:

Najwa Diyana said...

gambatte!!!! boleh kurus punya.. zettai!!! ahaha

Simon Malik said...

duuuhhh... lepas workout gerenti pulun choc sbb lapa or ais krim sbb haus. hehe..

nway, kamo telah diTag oleh sayer..~