Followers

Monday, September 15, 2008

Tagged

Nothing much. I've been tagged by my friend Munzir, the photographer. =) enjoy~ Nama-nama timangan anda: Family panggil Nadiah. Even adik2 akan panggil Nadiah. they dont call me kakak atau yg sewaktu dgnnya. Start form 4, ada yang start calling me Niea(ni-a). sebab ramai sangat dah kut orang nama nadiah ni.. =0 tapi nama tu doa kan? oleh itu doa2 la saye yer. Meaning nama nadiah ni, pertolongan. InsyaAllah saya bisa menjadi satu pertolongan buat kamu. =) Anda seorang yang... hah?? hmm, yang banyak cakap kalau saya diperlukan untuk bercakap dan tahu apa yg perlu cakap. Kalau tak, you would probably see me as someone yang pendiam or sombong. But, I'm very friendly kalau orang friendly dgn i. hehe.. saya juga seorang yang prefer untuk tidak duduk diam. Kalau jalan, sebulan la saya akan berjalan2. kalau terperap kat rumah, seminggu la saya takkan keluar rumah pun. Oleh itu, preference, more to adventure dan jalan2 di luar. Insan Teristimewa Dimata Anda: Mummy. Bonda. Ibu. Umi.. =) Lagu Kesukaan Anda: Lagu-kah? Herm, Im such a universal listener. I dont even know. Makanan Kesukaan Anda: Saya suka makan. Kita semua suka makan. NOthing in particular kut. Tapi kalau orang masakkan tuk I, lagi happiness~ Warna Kesukaan Anda: Masa form 1, saya suka biru. Satu bilik saya semua warna biru. Form 2, saya suka hijau.. Sza suka panggil saya Pokok sebab selalu pakai seluar brown-ish dan baju hijau. Masuk form 3 onwards, suka sangat purple sebab Harry Potter punya theme selalu warna purple. Purple tu mysterious warnanya. But, since dah kat Jepun, mysterious color doesn't suits me anymore sebab macam depressing je. haha.. So, secara taklansung, I tend to buy things yang happy colors, so.. ended up, banyak my stuff warna pink cerah. -the end- Sikap yang membuatkan anda bengang: Bengang kalau orang suka dengki kat kita. Tak boleh tengok orang lain senang. Kalau tak pun, orang yang pikir pasal perut sendiri je. (selfish a tuh..) Tiga benda yang mesti ada dalam beg anda: mana boleh tiga benda je. saya ada beg kalah doraemon. Tapi kalau malas, ape mende pun tak bawak, kecuali IC. Nanti kene tangkap ingat pendatang haram lakk. 1.Ubat mata. (on medication) 2.Ipod 3.Te-cho (diary-organizer) purse tak bawak lagi bagus, takyah belanja. hoho.. Kali terakhir anda menangis dan kenapa? oh. oh. oh. banyak kali. manusia perlu menangis. ada sebab tuhan jadikan air-mata. Tag 6 rakan anda: 1. Adam Shah 2.Aiman Dafrosty 3.Najwa Diyana 4. Hamizah Omar 5.Irene Suraya 6. Sesiapa yang rajin, sila2. =)

No comments: