Followers

Tuesday, March 18, 2008

menanti esok.

bisakah aku pergi? menghitung waktu. untuk berpisah. sebak ini hanya menunggu masa. kerna, aku tak tahu jika aku cukup kuat. untuk menahan segala macam perasaan; yang telah aku punya kepada kamu. akankah aku menangis? untuk kamu? untuk kita? untuk berpisah? bisakah aku menyentuh hatimu? bertanyakan pada apa yg kau rasakan? atau mungkin jawapannya tidak semudah oui atau non? jarak kita; waktu kita; 8jam itu sungguh berbeda. yang memisahkan antara realiti dan angan²ku. kerna aku tetap akan pergi. meniggalkan kamu, mematikan kita. -kata² terakhir sebelum berangkat. selamat tinggal besançon. selamat tinggal dijon. maaf pada hanis dan farah kerna tidak dapat singgah di mulhouse dan nancy. bisa keep in touch di YM aja pas inih.

3 comments:

Sahalfikri said...

ada beberapa perkataan tak faham. bole terangkan (hehe) :

1)oui
2)non
3)besancon (kalau nama org, tak payah terangkan)
4)dijon (-sda-)

Anonymous said...

oui=yes
non=no
besancon= namer bandar
dijon=namer bandar gak, sejam dr besncon =p

nadia-san.. mengapa hp msg mu dlm bentuk mms...? arrghh! tnsion nyer aku..(hehehe)

nafhani said...

Nadiah! please visit my Blog. Daddy taught me on how to upload pictures to my Blog. My blog address is nafhani.blogspot.com.

Don't forget my email address is nafhani@gmail.com.

Luv you sis.