Followers

Sunday, January 21, 2007

Helping Hands

As you know, my grammar is all over the place. Im trying to polish my writing skill. But unfortunately, I have'nt been speaking english regularly nor read any real english book. So, the comment bar is there for a reason you know. English, facts.. Anything.. Opinion, views... I know this is my blog. As im writing to talk to myself. (and the world) Just lend me a thought. Thats it. Onegai.

2 comments:

Anonymous said...

teruskan menulis - pengalaman hidup dperantauan buat warga dunia mengenal dan memahami budaya dan cara hidup warga dunia yang lain!

www.dperantauan.com

Anonymous said...

ニアへ

ニア、私もそう思う。
<笑う>それが一番だこと。笑うと幸せになれるよね。私も同じ心配で気分がdownによくなるんだ。友たちやお金などのためね。でもね、仕方がないんだ。私がわざわざここ、日本に来たからそんな問題をかまわなければないんだと思うんだ。ね、いっしょに頑張ろうね。笑おうね。^^

ーーーーユ