Followers

Thursday, September 21, 2006

The Aftermath

We had our closing ceremony tadi. Kt ConcordeS.A. Hmm.. some how cam taklalu nk makan all the tempura. Mmg bad timing sangat. Onakaga ittaidesu. Dapat the final result lagi btambah sakit perut. We gave the sensei frame n we got a very nice lookin small mug. Afta that i followed Awadh back to INTEC. Mmg that wud be tha last time i pgi sana buat masa ni. Bila masa nk pgi lagi, taktau la.. Sempat jumpa Syifa' bagi my nimotsu to them. Sian Tikah n Zati.. Im gonna miss 'em soo much. Hmmm.. I went thru a lot masa tumpang awadh balik to Kl. Singgah kt his old skool, dia nk jumpa friends n teachers. I've waited in the car ntah berapa lama ntah. More than an hour ofcourse.. My stomach almost killed me. Ouh ya, dia pgi jumpa ex dia skali. Can't believe she salam me cium tangan skali! Waah.. anak dara baik. Sopan santun.Sweet n chomel la.. Guess that's the type of girl that he's looking for. Mmg on the way back tu we're in high tension skit. Ntahla,dia skit2 nk buat org marah.Mmg sungguh menyakitkan hati. Suruh pgi smayang, ckp im wasting his time pulak. But, he did sent me all the way home. I taktau nk ckp sorry mcm mana lagi when i "think" i gave him the wrong direction for him to go back home. He called la. Telling me that he got the wrong highway. marah2, n trus hang up.. =| # Ayat dia yg paling tajam skali "Tak sanggup nk tgk muka u tiap2 hari". When i told him that my old house dekat sgt dgn an apartment that his mom bought. Dia x sedar ke nanti kt nihon I pun kne tgk muka dia setiap hari?! BAkoya!

No comments: